Regn och lera, finns det något värre?

Hejsan, idag har jag inte gjort någonting alls. Har bara gått runt i hagen med min kompis King. Alice och hennes kompis Lisa har varit nere och hälsat på oss ett par gånger.
Lisa rider också, hon har en dponny som heter Calle. Han har jag träffat på ett ridläger. Mycket trevlig, men väldigt liten. Han är bara åtta, medans jag är hela fjorton. Så han va lite för barnslig för min smak ;)
Snart ska jag in i min box och göra det jag gör bäst förutom att hoppa. Nämligen, äta!

Det har varit en riktigt risig dag med bara regn och rusk. Ogilla!
Får hoppas på sol imorgon. Imorn ska inte jag bli riden, så jag kan bara chilla i hagen hela dagen. Lite gött faktiskt.
Hon ska antagligen sova hos sin bror. 

Det var allt  från mig just nu gott folk. 
/supreme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0