Mat är bra för magen...

Hejsan allesammans! Jag heter Lover de Vauper (kallas Love) ska driva denna bloggen tillsammans med
Munsboro Supreme ( Supreme )!
Jag är född i Frankrike sedan hamnade jag i Tyskland. Där hoppade jag upp till msva - 1.30! Där blev jag uttagen till EM men dock startade vi inte... Sen åkte jag till älskade Sverige Där det var några som köpte mig men hon som skulle rida mig gjorde inte det då hon var för lite. Då blev jag riden och tävlad av en annan som jag inte kommer ihåg vad hon heter... Och sedan fick en annan rida och tävla mig igen... Efter ett tag så var det Emma Swerre som blev den lyckligt lottade som fick ha mig! Efter några år kom den dagen jag skulle säljas, då kom lilla Alva Vikström Leijon!
Det klickade med en gång mellan oss!
Då jag inte har varit hos Alva så länge men vi har placeringar upp till L.a!
Jag är en liten piggelin som älskar att hoppa, och mat förstås!
Om ni vill veta mer eller något sånt så skicka till: [email protected]


// Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0