Chillar i hagen med min splitternya laptop

Hej alla där ute. Jag heter Munsboro Supreme och ska driva den här finfina bloggen tillsammans med Lover De Vauper, även kallad Love då.
Jag är en pigg och glad D-ponny från Munsborostallet i Irland. Nu har jag bott i Sverige i snart 4 år. Min första ryttare här i sverige hette Cecilia Nilsson och Tävlade mig upp till Msvb som är 120 cm. Sen blev jag utlånad till en som hette emma som också tävlade mig ett tag. En dag kom det en ny tjej som skulle rida mig. Alice Nyberg. Hon och jag passade jätte bra ihop. Det bara klickade liksom. Nu har hon vart min ryttare i över ett år. Vi har fått placeringar upp till Msvb.
Vi brukar träna hoppning varannan Måndag och varannan Torsdag, det är det roligaste jag vet. Förutom tävlingarna, eller möjligtvis mat. På varannan Tisdag tränar jag och Alice dressyr. Det är inte så kul, det är ju inga hinder med och man bara rider långsamt. Usch!
Vill ni veta mer om mig kan ni skicka era frågor till: [email protected]
/Supreme

Kommentarer
Postat av: maja simonsson

heej supreme och love

vill ni vara med i en tävling om en hoppluva??

http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/2011/september/tavling-igen.html



va med och tävla om en Lá kim hoppluva värde 599kr



skulle va kul om ni var med

2011-10-02 @ 15:05:03
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0